Merhabalar ben 34+2 haftalık hamileyim aynı zamanda koronayım şuan bugün 6. günüm dün gece böyle vücudumda bi kaşıntı oluştu sürekli kaşınma isteği var kabarıklık yada kızarıklık yok ama tatlı tatlı kaşınıyorum doktorumla görüştüm tavsiyelerini aldım başına böyle birşey gelen oldu mu acaba