Sblatc yok o zaman kontrol süresinde oluyorsunuz benim gittiğim hastane 9 gün kontrol süresi mesela ilk zamanlar kliniğe gidiyordum orası da 15gündü hastaneye göre değişiyor o kontrol süresi içerisinde giderseniz muayene ücreti almıyorlar ama nts ye bağlarlarsa alıyor hastane