deletedmom87894 Kızlar eşim bebek işin daha 4 haftalıkken kıyafetler alıyor alma cinsiyeti belli olsun ondan sonradiyorum durmuyor
YuvarlanamayanPandaa deletedmom87894 en iyisi 25 den sonra almak yanılmalar oluyor hemde riskler azalıyor
Canannaydinn deletedmom87894 ilk bebeginiz oldugundandir bu heyecan ama suan cok erken bebeginiz iyice buyusun cok cok begebdiniz olur alin tabi ama bence 7 8 aylikken baslayabilirsiniz
PrensesFiona deletedmom87894 ne güzel hevesliymiş eşiniz bizde de tam tersi ben istiyorum eşim frenliyor 😅 biz detaylı ultrasondan sonra yani 22. Haftadan sonra başlıcaz. Şimdi ufak tefek unisex şeyler aldım ama.
Bskaymazz1 deletedmom87894 Ben 25. Haftada başladım alışverişe 29. Haftada da herşeyimi tamamladım iyi ki de tamamlamışım şimdi ağırlaştım 🤦🏼♀️