Nnefri999 NizCan siz içmeseniz yanında biri içse ondan gelen duman bile zararlı,ki elerleyen aylarda ciyerleriniz zaten zorlanacak üstünede bide sagara düşünemiyorum nasıl olacak//
Brcnalprslnlblg NizCan doktorlar günde 2ye kadar izin veriyor ancak plesenta belirlilik bir yere kadar koruyor kahve çay sigara hepsini kaldıramayabilir. ilk 3 ay içmemekte fayda var. En önemli gelişim dönemi
Brcnalprslnlblg NizCan tabiki de doktoruna danışmadan bunu yapma kesinlikle herkesin gebeliği kendine özeldir
Lyll NizCan sigara kullanan hamileleri görünce duyunca çok üzülüyorum ya valla iradeniz vardır mutlaka lütfen içmeyin🙏🏻 Bende çok severek içerdim ama vicdanen çok rahatsız olduğum için öğrendiğim gün bıraktım umarım şu andan itibaren bırakırsınız 🙏🏻🙏🏻
NizCan Brcnalprslnlblg 20+4 teyim hamişe kaldıktan sonra hiç içmedim bi haftadır günde 2 taneyi geçmeden içiyorum vicdanım ise çok kötü
Brcnalprslnlblg NizCan o savunmasız ve çok küçük. birisinin bebeğine zarar vermesini istemezsin değil mi? O yüzden annesi sana muhtaç bebeğini en güzel şekilde besle. Sonra keşke demeni istemem. Sağlıkla gelsin bebişin