Zeyyyn Bb2021 duru bence daha hoş 5 kişiden 3 lina artık bende vazgeçtim lina dan çok hoşuma giderdi duru koyayım dedim eşimin sevmediği birinin şeyiymiş eledik
Deniz1990 Ben sana bi isim önersem biz aylardır ada ismine karar verdik tüm hazırlıkları bu isim üzerine yapıldı ama gecen gün afra ismini duydum çok hos bence. 😁 Afra Ama bu iki isimden bence duru hoş. Lina liya son yıllarda malesef cok fazla.
Suzanne Bb2021 valla yeni bebeklerin isimleri lina liya alya 😂😂 bence duru ismi gayet güzel klasik ve narin bir isim
umudumvar2 Bb2021 İkisi de çok güzel ama Duru daha çok kullanılıyr daha az kullanılanı tercih edersenz Lina
Beyzaguven1 Bb2021 artık etrafımızda herkes aynı ismi koyuyor , lina ismini o kadar çok duydum ki artık havası kaçtı , duru gayet güzel bence 😍