Kızlar ben 2 hafta önce sezeryan oldum dikiş izim çok kötü duruyor yapıştırma estetik dikiş yapıldı güya ama etim dışına doğru katlanmış sanki doktor kantaron sür masaj yap açılır dedi ama etim öyle kaynamış çok sert annem 14 sene önce olmuş iz yok denecek kadar benim niye böyle oldu ya kendimden soğudum 😔