Gulsen4224 3 kız evladım var buda kızdır diye düşünüyorum 🤣 ama ben ne kadar kız hissetsemde içimden erkek bebek bu dior ben inanmıyorum tabiki Rabbim ne veriosa hayırlısını veriyor şükür 🙏 çok tşk ederm yorum yaptgnz için doktor 12 hftalık usg de pozisyon uygun deil ama kız gibi ddi sonra 16 hftalık usgde de ne demiştim cinsyt için demşti kız gibi demştnz ddi şuanda öle gibi dedi emin olamıyor o yüzden kesin konuşsa içim rahatlıcak aslında Rabbim veriyosa başımın üstünde yeri var çok şükürki evlat sahibi oluyorum 🌸 ayrıntılıda belli olacak inş