bugün kontro diye geldim hastaneye ama bebeğin suyu az diye suni sancıyla doğumu başlatacaklar 38 +2 yiz lütfen dua edin bize gebelerin duası kabul olur derler bende burda çok dua ettim sıra banada gelcekmiş bigün çok korkuyorum ailemden uzağım kimsem yok okadr mutsuzum ki şuan ağlamaktan artık mahfoldum
lütfen dualarınızı eksik etmeyin güzel kalpli anneler 🤲🙏🙏