Barlas_mom benim ilk gittiğim doktorda böyle söylemişti değerim en son 592 çıkmıştı, sonraki gittiğim doktor Dış gebelik olsa bu kadar yükselmez değerlerin demişti , 5+3te keseyi gördük 6 haftalıkken de kalp atışını duyduk şükür ama üzülmek bile çok etkiliyo herşeyi bence