Elifffnur Merhaba 9+5 haftalık hamileyim daha bugün doktor kontrolüm vardı her şey normal dedi çok şükür ama eve geldiğimde küçük bi kahverengi leke gördüm neden olur acaba tedirgin oldum
Sunayaz Elifffnur kahverengi normal demişti dr. Hatta her kahverengi akıntı da acile gidiyordum. Dr kahverengi olduğunda gelmene gerek yok, adet kanaması gibi kan ve parçalı kanama olmadığı sürece demişti. Onlar çok sıkıntılı demişti.
Blossom00 Elifffnur Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bende haftaya kontrole gidicem de bu haftada net görebildiniz mi bebeği🙈
Elifffnur Sunayaz ilk defa oldu benim de çok küçük nohut tanesi kadar ama insan yinede tedirgin oluyor :( Allah hepimize sağlıklı zamanında güzel bir doğum nasip etsin inşallah
Elifffnur Blossom00 Amin inşallah evet çok şükür bu hafta başı burası poposu burası gösterdi doktor 😅
Blossom00 Elifffnur son adete göre 9+2 ama benim geç döllenme olduğu için ultrasona göre haftaya 9 olmuş olucam😊
Elifffnur Blossom00 inşallah sağlıklı güzel bir hamilelik geçiririz bebeklerimize kavuşuruz çok tarifsiz bir duyguymuş ♥️
Blossom00 Elifffnur Eveet çok güzel umrarım sağlıklı şekilde ilerleriz bende sabırsızlanıyorum görmek için o haftada az da olsa bebek görüntüsünü alıyor mu diye sormak istedim🥰
Elifffnur Blossom00 evet evet en son 3 hafta önce gittiğimde bebek gibi değildi ama bugün gittiğimde bende net şekilde başını felan gördüm :)
Elifffnur Blossom00 benim de göğsüm ağrıyor sertleşti baya onun dışında bulantim felan yok akşam yemeğinden sonra mide yanması oluyor sadece