Ben yapılıyor diye biliyorum. Sonuçta covid belirtisi geçiren biri varsa hafta sonu geçsin de pazartesi gel demezler herhâlde. Bir de bizim burada devlet hastanesinde acil bölümünden alıyorlar covidlileri zaten, yani 7/24 açık. Ama ne zaman çıkıyor sonuç onu bilmiyorum, yoğunluğa göre değişiyor sanırım.