pembesarelle 8 ayligim ilk kez icecegim daha pizza istedim yanina kola sa istedim. Bi seferden bise olur mu
bahtnurr1 pembesarelle kız oturup şişe şişe hergün içmiyoruz ya iç 1-2 bardaktan bişey olmaz. Ben içiyorum valla 😂
Yagmur00 pembesarelle valla ewde olursa ıcıyırum canım cekıyor ıcıyırum bı ıkı kerden bısey olmaz bazen mıde yanmasına da ıyi geliyo
pembesarelle yamacinannesii tamam tesekkurler hic icmemistim ama artik cok canim.cekti de.ondan sordum
busrakoylu pembesarelle tek kötü alışkanlığım yaa😒 kendimi tutmasam hergün içerim galiba… İki üç güne bir içiyorum yemeklerin yanında çünkü canım hiçbir şey istemiyor içecek olarak
Esmaa-ess pembesarelle Benimde geçen gün canım çok istedi eşim izin vermedi ama daha sonra kıyamadı 😂😂 Ayda bir iki sefer içiyorum limit belirledim 🤪