Gizemimi Kızlar 36 haftalık gebeyim normalde basurum hep vardı (meme olarak) ama dün ilk defa ağrıyor acıtıyor oturamıyorum kalkamıyorum değdikce tenime acıyor. Zeytinyağ sürdüm fayda etmedi doktoruma yazdım hanüz cevap yok bekliyorum. Sizin uyguladığınız bir şey varsa yazabilirmisiniz canım cok yanıyor. Wc de bile zor oluyor ıkınma hissinde bile acıyor. 😪
Seyma_ Gizemimi bende daha 21. Haftadayım hic böyle birsy yasamamstm bende de yeni olustu resmen aradan parmagmn ucu kadar cıkmıs ☹️ Neden oldu bilmiyorm hc olmamastı
Dandikbebe Gizemimi Cnm sıcak suyu legen gibi bişeye koy, üstüne o meme gelecek şekilde otr rahatlatıyor. Benim ara ara olduğumda ck işe yaradı. Doktorunda fitil krem gibi bşy verir mutlaka.
Gizemimi Kızlar doktorum ; Proktolog ve ya procto-glivenol krem var onu kullanırsanız sizi rahatlatacak Gebelikte her hangi bir sorun olmaz diye belirtti hemen gidip temin ediyim. Sıcak su tehlikeliymiş. Canım çok yanıyor inş geçer.