gmzgncr ben kaç kiloyla hamile kaldığımı bilmiyorum tam olarak özele gidiyorum devlete gidiyordum ama orda bakmadılar sanırım 93 94 le hamile kaldım bu ayın13 ünde gittim 96 dım bebeğimde baya tombişti sağlığı falan iyiydi 33+1 ✊🏼 Herşey yolunda gibi tek sorun hiç bir şeyi hazır değil ne oda ne çanta nede kıyafetleri ahhaha 🥰🥰