Bana da dediler birinde biraz büyüklük görünüyor, başka doktora baktırdım bir şey görünmüyor dedi. Hamilelikte olabiliyormuş kafanıza takmayın stres yapmayın ki bebeğinize de yansımasın.Zaten öyle bir şey olsa dahi anne karnında yapacak bir şey yok. Hayırlısıyla doğduktan sonra takibini yaparsınız zaten 👍🏻😊