stor9876 Hic catlamadim henüz 36+4 çatlak yağı kremide kullanmadim dahiliye doktoru ve kadın doğum doktorum catlamanin genetik olduğunu söyledi badem yağı vs vücudum hassas olduğu için yara çıkarmışti doktorlarda böyle birşey yok zaten nemli tutulması için sürülüyor cilt kuru kalır kaşınır çatlar ve genetik bir durum dedi bol bol su içersen de vücut nemli kalır kaldıkî çatladı yinede buda genetik bir durum dedi zaten 3 litre su içiyordum halada içerim olmadı çok şükür ama doğum sonrası nasıl durur bilemiyorum 😍❤️