Yagmur00 Benim de sigortam var ve ücret ödemiyorum 10 lira indirdiğini nerden duydunuz acaba? 😅 Bazı hastaneler poliçenize bağlı olarak 15 lira devlet katkı payı ödemesi alıyor sadece. 10 lira gibi bi indirim söz konusu değil yani, yoksa avantajı olmaz kimse yaptırmazdı ☺️ acaba gittiğiniz hastanede sigortanız mı geçmiyordu?