32+5 haftadayız Dün doktor randevumda bebeğin duyunun az olduğunu söyledi kendi doktorum bol su içip 10 gün sonra tekrar gel dedi bugün kan vermek için Maltepe devlet hastanesine gittim oradaki doktor da bebeğin suyunun çok çok az olduğunu riskli gebelik olduğunu söyledi Zeynep kamile perinatolojiye yönlendirdi fakat en erken 11.10 tarihine veriyor Ne yapacağımı şaşırdım bayağı korkuttu beni açıkçası aynı şeyleri yaşayan var mı ?