Mervexxx Vallahi şahsi fikrim bence bunun çözümü yok.Geldim 8.ayıma bende başından beri 2 3 kere idrar tahlili verdim hep enfeksiyon çıktı 3 kere farklı marka fitil, vajinal krem kullandım şaseler yazdı doktorum hep suya katıp içtiğimiz tozlar yinede bana mısın demedi…Ben kadar çok su içen kimse yoktur bu da çare değil yine oluyo yine oluyo.Ekstra akıntım başladı kasıklarımda sızlamalar oluyo net yani enfeksiyondan, bir dahaki kontrolüme yine tahlil vericem yine çıkacak biliyorum bu bir döngü.Salcam artık tak etti Allaha emanet edicem bir sorun olmasın ne yapayım başka 🤦🏻♀️🤦🏻♀️