Pelinssoglu kiwi elektrikli aldım canım çok pahalı da değil öneririm ve bence lazım . Göğüslerin süt dolabilir , yenidoğan bebek göğüsleri boşaltamıyor çoğunlukla tek meme ile doyuyor ağrı olup göğüslerden süt sızması oluyor göğüs ucunu ilk zaman tutamazsa pompa çektikçe göğüs ucun daha da belirgin oluyor bebeğin kavraması daha kolay oluyor , iyiki aldım diyorum bazen dışarda işim oluyor sütümü sağıp bırakıyorum eşim bebeğime içiriyor 3 aylığız hala daha kullanıyorum eskisi kadar sık olmasa da 😊