Yagmursogutlu Kızlaaar 5+3 teyim kesemiz çok küçük gözüktü doktor susam kadar dedi ama beyaz çok şeffaf bir akıntı oluyor ara sıra sizde de oldu mu sizce nedir sebebi?
Ccgdm Yagmursogutlu merhaba gebelikte akıntı çok normal bir durum canım koyu kahve olmadığı sürece sorun yok benimde oluyor bol bol da su için günde en az iki litre ❤️
Yagmursogutlu Ccgdm Anladım canım. Çok teşekkür ederim sana . Herşey Perşembe günü belli olucak inşallah . Hayırlısıyla. Siz nerde oturuyorsunuz