Ymrbrcu Ben gittim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandığını için riske atmak istemedim. İlgili bir doktor.
gizemka Ymrbrcu merhaba ben de gitmeyi düşünüyorum ama muayene ve tahlile ne kadar ücret veriyorsunuz? Özel muayenede sanırım kendisi.
Ymrbrcu gizemka ben Nisan ayında kontrole gittim 300 lira ilk muayene için aldı daha sonra bir hafta sonra gel tekrar dediği zaman ise 150 lira aldı.
gizemka mlsbtu anladım teşekkür ederim ☺️ Perinatoloji olduğu için detaylı ultrason yapıyorsa herhalde, ücreti biraz yüksekmiş.