ezgioz Merhaba kızlar ben isimli hastane çıkışı yaptırdım ama söylenenlere göre bebek anne karnından çıkınca kanlı vs oluyormuş isimli hastane çıkışının yerine başka bir hastane çıkışı vericem hemşirelere ama 5li mi 10lu mu vermeliyim sizce ?
Mervediz1 ezgioz bende onu düşünerek isimli hastane çıkışını ilk etapta vermeyecek. E bebekten 5 Li bi hastane çıkışı almıştım onu verecem sonra değişirim diye düşündüm
ecemsmom ezgioz ben 5 li vereceğim ilk pembe sonra da beyaz renkli isimli 5 Li olanı giydireceğim resim için 10 lu almayacağım :)
ezgioz Mervediz1 aynen 5li hastane çıkışı yeterli olur mu acaba 5lilerin yanında battaniye verilmiyor onu ayrıyetten koymamız gerekir o zaman
Mervediz1 ezgioz şuan öğrendim hastanenin kendi kıyafeti varmış ilk onların kıyafeti giydiriliyormuş , daha sonra istenileni giydirebilirsiniz dediler ☺️ Bence süper siz de bir sorun belki gideceğiniz hastanede vardır böyle bir uygulama
Esragnss ezgioz bende onu düşünerek gri bir takım koydum 5 li ilk onu giysin diye daha aonra odaya geldiğinde temizleyip beyaz takmlarını giydireceğiZ