Merhaba anneler ya doğumdan çok korkuyorum aslında bu kadar korkmuyordum hep normal doğum istedim dün bir kere izlemek istedim bin pişman oldum ya bu kadar zor mu doktor bildiğin makasla nasıl kesiyor ya bu kadar kolay mı kesmek anlamadim ayy içim yandı 😔