GoncaClk Prilam içtiğim sürece iyiyim gece bir tane içiyorum dün içmedim bugün yine çıkardım aşırı bulantı hali yok ama hala bulantı kusma oluyor ya da artık psikolojik mi hapı icmedigim için olacak diye düşünüyorum şaşırdım napacagimi 😔
demirmommm GoncaClk bende 19. Haftaya kadar her sabah kusuyordum Zofer içiyordum sonra yavaş yavaş azalttım bıraktım ilacı bulantılarım 19 da azaldı
GoncaClk demirmommm Bende artık birakayim diyorum icmedigim gün kusuyorum psikolojik sanirm ama geçse artık bu süreç ya yoruldum iştahsızlıktan yiyememekten,🙄🙄🙄
demirmommm GoncaClk İştahınız arttıkça yavaş yavaş bulantıda geçecektir 🙏🏻çok az daha sabredin inşallah hemen geçer 🙏🏻