Kızlar 8+2 haftalığım artık herşeyden tiksiniyorum yemek yemek istemiyorum tuvalet bile sürekli ozonlanıyo ama tuvalete bile girmek istemiyorum herşey kokuyo burnuma buz dolabını açmak istemiyorum tavuk, et yemek hiç bişey istemiyorum şimdiden böyleysem ilerde nolcak 😥😥😥😥😥 midem sürekli bulanmaya başladı istifar etsem rahatlayacak gibiyim ama onuda yapmak istemiyorum 😫😫😫