Zeynos1801 Planlı sezeryen olucam pazartesi kontrolüm var 33+6 haftalık oluyorum ,doktorum ne zaman tarih belirler bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim❣️
a_burcu_bur Zeynos1801 ben 35te gittim hâlâ gün vermedi. 36da belki, 37de kesin veririz dedi 😊 genelde 38-39da alınıyomuş 🥰
Haydinn Zeynos1801 canım benim doktorum olabildiğince bebeği içerde tutmak istemişti hatta 39. Hafta içinde alırız demişti, genelde 38-39 gibi alıyorlar🌸
Zeynos1801 a_burcu_bur doktordan doktorada değişiyor o zaman bu durum.Ama ben biraz anormal 🤣bi hamile olduğim için belki gittiğimde verir gûn
Zeynos1801 Haydinn benim omuriliğimde platinim var bebişin yeri daraldıkça platina baskı yapıyor o kadar bekleticeklerin sanmıyorum beni🙇🏻♀️
Haydinn Zeynos1801 37+5 t doğurdum bende canım sıkma canını sağlıcakla kavuşursunuz inşallah zamanında 🙏🌸
a_burcu_bur Zeynos1801 yani 33 haftalıkken gün alan olmuş, ne güzel. Bizimki bu gidişle, haftaya doğuma dicek 😂 1 hafta önce öğrenicem sanırım 🤷🏻♀️
Bebiscann Zeynos1801 valla canım banada bu gün gün verildi, ben 36 Haftaliğım ve ekimin 7 sine verildi günüm, bana sanki erken gibi geldi ama doktorlar daha iyi bilir tam 38 e girdiğim gün sezeryan olcam
Zeynos1801 Bebiscann 37 de bebeğin gelişimi tamamlanıyor diye duymuştum bi çok yerden sağlıkla kavuşalım inşallah❤️