Gamze_yildirim dinleme sakin canim zorla aldir. Ben de oyle gece kaldim 38 deyim o kdr zorlaniyorum ki daha canta hazirlamaya dun basladim. Mental olarak da kafaya cok takiyorsun napicam ne edicem daha stresli ve gergin oluyor insan.. son zamanlar yatip dinlenme ve bebek arastirmasiyla gecmesi lazim. Ben cok pisman oldum daha bugun anne bebek cantasi siparisi verdim, gecen hafta bebek arabasini aldik dusun yani. Kafamda buyudu de buyudu ihtiyaclar ve cok masrfli oluyor hersey.. dun kostur kostur bu halde karnim burnumda ikeaya gittim kilitli poset almaya geberdim ayaklarim sisti.. baska eksiklerde vardi onlarida halledeyim dedim o kdr yoruldum ki hem beyin hem beden olarak
Bide son aylarda idrar problemi oluyor, surekli cisin geliyor hic gezemiyosun wc aramaktan. Gir cik insan daha da yoruluyor