gamzeli27 moralini hiç bozma, ilk gebeliğimde boştu 9 haftaya kadar bekledim kürtaj oldum. 6 ay sonra hamileyim yine nasıl sevindim, kimyasal çıktı 😏 sonra yine hamile kaldım dedim artık bişey olmaz herhalde hep mi üzülelim, hoop o da kimyasal 😏 üzücü gerçekten ama 2 ay sonra yine gebe kaldım şükürler olsun 16 haftalık bi oğlum olacak inşallah 💙💙 içini ferah tut, vucudumz sağlıksız olanı atıyor. İnşallah sağlıkla hayırla bi evladın olur üzülme, vakti zamanı var.