Merveelisa canım ben hergun kullaniyorum doktorum yazdi hergun 1 tane şeklinde hee bazen unuttuğum oluyor ama sorun yapmıyorum o bir takviye sonuçta,fazlası idrar da tıkanma vs yapıyor o yüzden demiş olabilir zaten hemen kramp girince iciceksiniz değil vücut depoluyor sizde 2 günde 1 için yada 3 günde 1 kramp girmesini beklemeyin geçmiş olsun🙏