Miraykardelen 3 lü tarama testi yaptırdım 15+0da bugün sonuçları çıktı 1/20 nöral tüp defekti görünüyor dedi ama başka doktora görün dedi sevk verdi başına gelen var mı sizlerin 3lüsünde böyle bişey çıkıp sonradan sağlıklı olan var mı
Yigitsmom Miraykardelen en net detaylıda bellinoluyor benim detaylıda çıktı . Ne yaptınız ne durumdasınız bebeğiniz nsl
gulsonmez27 O testlere hiç güvenme canım bana da down sendromu yüksek risk çıktı..Çevremizde çok var böyle yüksek risk çıkıp normal doğan bebek
Miraykardelen gulsonmez27 inşallah öyle olur ya günüm zehir oldu pazartesi başka doktora randevu aldım 16 haftalık şuan ne çıkar başka doktorda bilmiyorum detaylı ultroson yapmıyorlar 20 olmadan