13+0 ız şu an. Ultrasona girdik bugün He rşey iyi dedi doktorumuz çok şükür, ense kalınlığı, burun kemiği kol bacaklar VS. Bu haftada ikili tarama yapılıyor dedi ve eşim yapalım dedi. Akıllarda soru işareti bırakan güvenilirliği olmayan bir test diyorlar çevremdekiler, keşke yapmasaydım diyorum. Siz ne düşünüyorsunuz