Burcu8 Arkadaşlar dün ilk kez duydum bu sabah gene duydum. Karnımdan çıt diye bir ses geliyor. Bebeğim 35+0 hareketlide baya bu çıt sesi ne anlayamadım. Parmak çıtlaması gibi ya da dizin bükülünce çıt ederya onun gibi 😕 Böle bir şey yaşayan var mı???
TugcEsila Burcu8 aynı seyi bende duyuyorm 🙈 36+5iz😍 doktoruma sordum korkma su yastik gorevi.göruyor bebise bisey olmaz dedi oyle yani cok bi acıkligi yok galiba 😃
Burcu8 Ama bebeklerin eklemleri yumuşak olmaz mı hatta doğduktan uzun bir süre sonrasına kadarda esnek olur diye biliyorum.
Deletedmom434 Burcu8 eklemleri yumuşak olsada bebişlerinde kemikleri var ve kıpırdadıkça sesini duyman çok normal