Asrinbaby epidural vardı hiç bişi hissetmedim o an. Ama gece kanamam çok olunca bi daha kontrol ettiler. anestezi etkisi gitmişti ve anestezisiz 3 dikiş daha atıldı onu hissettim :( ama merak etmede bu 100 hastadan 1 inin başına gelebilecek bişiymiş.