Güzel anneler selam bir haftadır oğlumun hareketleri arttı ve büyüdüğü için çok canım acıyor.Sürekli toplanıyor ve korkuyorum nst de sancı çıkmadı şükür.Ama bende nefes daralması,mutsuzluk,ağrı vs var sanki bebek içimde sıkışıyor zannediyorum moralim hep bozuk 😕 Siz nasılsınız?