balbocegim27 Kızlar ben şeker yüklemesi yaptirmistim şükür bi sıkıntı çıkmadı ama şimdiki kontrolüm de doktor bebek önden gittiği için açlık tokluk istiyorum dedi şeker yüklemesi gibi mı tekrar mı o içeceği içeceğim yoksa ac ve tokken kan mı alacaklar
gldn065807 balbocegim27 sabah aç karnına ilk kanı vereceksin sonra ilk lokmadan 1 saat sonra tokluk vereceksin hamilelere 1 saat tokluğa bakılıyor en azından benimki öyle bakılıyor her ay
balbocegim27 tazeanne123_ bende öyle yapayım diyorum kan vercekmisim pazartesiye kaldı eğer doktor kabul ederse
Cansu88 Sabah açken gideceksiniz ilk kani vereceksiniz kahvalti yaptıktan sonra tekrar gidip 2. Kani vereceksiniz. Onlar size ya bir saat ya da 2 saat sonra gelin der tokluk kani icin. Guzel sonuçlarınız ciksin ins🤲☀️