Kızlar ikiz gebelik tanısı kaçıncı haftada söylendi 5+3 beta değeriniz kaçtı benim 5700 bugün kese göründü ama tek keseydi sadece aklıma takıldı daha önceki hamileliğimde beta bu kadar yüksek değildi bende ikiz çok istiyorum acaba olur mu olmuşmudur 😍