Kuzucccum Kızlarrrr pamuğumu aldım eve geldim cok şükür Allahımm nasıl özlemısım kucağımda evde görmeyiıııı kokunu içime çekmeyi Allahım bi daha ayırmasın ınsss🙏🙏💜🤲🥰 @Deletedmom93428 @Hafizeplt @hepoyleolurzaten
Hilal-95 Kuzucccum özel yazmısın ama kuzum bi çok yerde görmüştüm postlarında yorumlarında bebeğin küvezdeydi rabbım bidaha ayırmasın inşallah sağlıkla mutlulukla bir ömür geçirn 🙏🏻 Çok sevindim
Deletedmom93428 Kuzucccum yaaa çooook şükür 😍😍🤭🤭oh mis vallaha çok sevindim 😍😍😘Allahım bir daha böyle bir şeyle sınamasın 🤲🤲🤲🤲🤲
hepoyleolurzaten Kuzucccum Allah’ım ay şükürler olsun kuzum benim çok sevindim çok 🙏🏻🥰 Rabbim birdaha ayırmasın, sağlıkla, böyle şeylerle sınamasın sizi 🤲🏻🌸
miniksevdamm Kuzucccum Allah bir daha ayırmasın Canm insanın başına gelmeyince tam olarak anlamıyormuş gerçekten çok zormuş
Kuzucccum Hilal-95 yorumuna cok sevındım canım teşekkürler rabbım senın bebısıde bağışlasın sana ıns 🙏😘 amin ıns kuzum benım 💜
Kuzucccum Deletedmom93428 amiin aşkımm ıns rabbım bı daha düşürmesin dıyıp çıktım 😬🙏 evde ılaçlarını veriyorum ben sürecımız devam edıyor ama bakalım zamanla ıns daha da ıyı olur 🤲🥰
Kuzucccum hepoyleolurzaten Allah razı olsun bebegım aynı sevinçle kucakladım getırıdm 🥰 ıns anecım ınsss rabbım evlatla sınamasın helede sağlıkla 🤲🤲💙
Kuzucccum miniksevdamm amiin kuzum gerçekten öyle ınsan yaşayınca daha çok anlıyor Allahım kimseyi evladından ayırmasın 15 günlükken bıraktım hastaneye 10 gün kaldı tam ıhtıyac duyulan zaman yeni yenı alışma dönemıyken şükür çıktı ya ıns tekrarı olmaz 🙏🙏
miniksevdamm Kuzucccum çok şükür yaa bnde hiç kucağıma alamadan götürdüler sonra çıktı geri girdi resmen deli oldum geleli 3-4 gün oldu inşallah bir daha yaşamayız o durumları hiç bir anne yaşamaz
Kuzucccum miniksevdamm ıns ıns canım anlıyorum senı zor yani bız de eve geldik kontroller derken sıkıntı çıktı yoğun bakıma aldılar bugüne şükür çıktı 🙏 Allahım senın bebişede şifa versin ayırmasın bi daha sizi kuzum🙏🤲
Kuzucccum essbarik solunum sıkıntısı vardı kalbınde sıkıntılar var tedavı edılıyor bugün eve getırıdk evde devam edecegız tedavıye . Sizin neyı vardı bebegınızjn
essbarik Kuzucccum solunum sıkıntısı ve morarması vardı.. çok geçmiş olsunn çok zor hiç göremedim 6gündür zaten cuma günü doğmuştu 😔
Kuzucccum essbarik yaa kıyamam 😔 sizede cok cok gecmıs olsun gerçekten çok zor ben de 3 günde bır görüyordum zaman geçmiyordu 🤦♀️ Rabbim bı an önce size kavuştursun 🤲🤲💜 ıns cok ıyı olacaktır bebiş
Hafizeplt Kuzucccum ay çok sevindim canım bende sana yazmak için girmiştim bildirim görünce inşallah güzel haberle kuzucuk yazmıştır dedim valla🥰 toparlamış mı minnişin nasıl 🥰
Kuzucccum Hafizeplt teşekkürler kuzum düşündüğün ıcın 🙏😘 şükür çıktık solunumu bıraz daha ıyı olduğu ıcın taburcu olduk ılac verdı onları saatinde verıyorum cars kardıyolog kontrolümüz var o zamana bakalım ne durumdayız dıye cnm