Arkadaşlar bebeğim içerde sanki nefes alıp veriyor böyle bişey mümkün mü yani karnım aşağı yukarı yavaş yavaş inip çıkıyor bazen de hıçkırıyor ama hareketleri çok şiddetli değil 37. Haftadayız ben dokunmadıkça hareket etmiyor nerdeyse daha iki gün önce kontrolden döndük ama bilmiyorum acaba yeri dar diye mi hareketleri kısıtlanmış çünkü karnım 9. Aylık bir karın büyüklüğünde değil kilosu ise 3.100 bu yüzden olabilir mi?