Mu28 Yedi haftalık gebelikte iştahsızlık yaşayanlar var mı ? Normalde iştah artması gerekmez mi sabahları hiç bir şey yiyesim gelmiyor normal mi? Benim gibi olanlar var mı ? 😔
Merviktu Mu28 13. Haftaya giriyorum yarın yeni yeni bitiyor iştahsızlığım bu süreçte hiç kilo almadım aksine verdim. Ama bebeğin gelişiminde bir sorun yok. Korkma hormonel şeyler ☺️
Esragnss Mu28 31 haftlığım aşırı iştahsızım zorla yiyorum sanki bebeğim için yiyorum sadece 🙄🤦🏻♀️ Yoksa yine yemezdim
Askiletotomsu Mu28 5 buçuk haftalık gebeyim Bugün ilk kusma ve istahsizligim başladı Yediğim tüm gün bir domates bir yumurta bir Cennet hurması bir kase yoğurt Yemek yiyemedim asla
Fattooss Bende senin gibiyim 7 haftalığım kahvaltı yapmadım hala çubuk krakerle geçiştirdim midem hiç bişe almıyor istemiyor
K88_ Çok normal ben de süzülüyordum günden güne 15 haftalığım şimdi yeni yemi iştahım açılmaya bağlıyor 😊