Hafizenurcskn Buraya yeni tasindigim için bilemiyorum varmı aranızda tavsiye edebilecek birileri çok mutlu olurum 😌 iki doktor değiştirdim şuan 25+3 deyim tekrar doktor değişikliğindeyim malesef
Hafizenurcskn Misa34 belki de bende Medar Hastanesi’nde soley hanıma gidiyordum ama eşimi içeri almıyor üstelik kocaman bir ultrason odası olmasına rağmen bide bide iki üç kontrol çok memnun kalmadım müge hanım aliyormu eşinizi içeri
Bnkchamis Dilara4141 en son perşembe günü gittim kontrole :) ben sezeryan istediğim için doğum tarihini yaklaşık olarak belirledik 25 ya da 26 ekim dedik . Bi daha 8ekim de gidicem muayeneye