Yelizcevik Merhaba kızlarrr bu konuda kullanmış olan annelerden fikir almak istiyorum ? Ne kadar sonra kullanmaya başladınız etkisi nasıl oldu?
AyseFahriYalcn Yelizcevik valla ben 3kere sezeryan oldum ucundede hastaneden eve gelince taktım bu dördüncü olacak inşallah yine takicam benimde hiç gobegim kalmadı
aylaacetin Yelizcevik doğumdan hemen sonra kullanmaya başladım doktorumda kullan dedi sezaryenden sonra iyi bile oluyo karın bölgesini topladığı için ağrı azalıyo. Yanlış bir harekette hemen acıyodu çünkü korsesiz
Gisem Bende merak ediyorum doktor sezeryan olma ihtimali var dedi bende medikallerde satılan bi tane korse aldım iki sekildeki doğumda da takabilirsin dedi ne zaman takarım doğumdan sonra yada takan varmı bende merak edenlerdenim 😊😊
Burcu8 Bende korse kullanmayı düşünüyorum. İnstagramda bi korse var yamuna diye ondan alıcam inşallah. Ama ne zaman kullanmaya başlanır bilemiyorum🤷🏼♀️
Marpling Burcu8 canım bende yamuna var.mesaj attım onlara doğumdan sonra kullanılırmı diye.nırmal doğumda hemen sezaryen de dikişler iyleşince dediler.sma süper bir korse
Ozge_brbr Damlaozddmr bi şey sorabilir miyim bende sezaryen ile doğum yaptım da acaba kesi yeri korsenin içinde mi kalıyor aşağı tarafında mı kalıyor.
Kbrars10 Ben sezeryandan 3 gün sonra takmaya başladım dikişlerim acımıyor aksine göbeği topladığı için sarsılma falan olmuyor acımasını önlüyor 10 gündür faydasını gördüm
Minikbebek Burcu8 bende yamunayi gördüm insragramda cok tercih ediliyor ama diğer satislara göre fiyatları bayağı yüksek
Pinkmom Çok para vermeyi gerek görmüyorum medikallerde satılan abdominal korselerden alıp takıcam hemen.👍🏻