Merhaba arkadaşlar. 25 haftalık olduk. En son 22. Haftada ayrıntılı ultrasonda bebeğimin kalbinin yavaş attığı çıktı. İki haftadır hastaneye gidip geliyorum. Doktor iki haftada bir geleceksin dedi ayrıca riskli gebelik de beni iki hafta da bir izleyecek. Şuan 140-150 olması gerekirken bebeğimin dün 104-110 çıktı korkuyorum ister istemez üzülüyorum. Benim gibi olan var mı? Bu şekilde ilerleyip sağlıkla bebeğini kucagına alan var mı ? Birde sizce ne yapmalıyım ne yapsam düzelir