ogrencianne35 Benimde sürekli gittiğim doktorum 33 le 35 hafta arası bebeğin kilo almamış dedi, bebeği almak istedi, gebeliğini riskli saydı, yüksek ihtisasta riskli gebelik uzmanı Kaan Pakay’a gittik meğer bebeğin hiçbir şeyi yokmuş. Kiloda aldı. Şu an 38+1 deyim. Gittiğim doktoru da değiştirdim. Şükür her şey yolunda. 🙏🏻 Tek doktora bağlı kalmamak lazımmış gerçekten.