2 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim. Bat 28 Eylül dün idrar testi yaptım pozitif çıktı bugün de kan testi verdim betam 14,13 çıktı. Regli günüme 4 gün var. Benim gibi erken öğrenip değeri yükselen var mı ? Tekrardan kimyasal gebelik geçiririm diye korkuyorum 😢🤲🏼