Polyannaa123 merhaba geldim ben kontrolden, çok da iyi şeyler duymadım. Bebek kanala yerleşemiyor kordon boynunda muhtemelen sebebi bu dedi. 3 haftadır 100 gram aldı bunu da buna bağladı. Salı suni sancı ile takip edelim kordondan dolayı kanala giremezse stres olursa sezaryen dedi ve benim 3. Doğumun böyle olmasına çok üzüldüm i. Bir de hareketlerini takip et azalma olursa hemen gel dedi. 2. doğumumu yaptıran doktora gidiyorum normal doğum yanlısı çok iyi bi doktor ama bakalım nasip kısmet artık. Yavrum sağlıkla gelsin de 😔