Seymnr_n DEFNE27 doktorumuz ilk 12 haftalıkken kız dedi bi kızım var 2.sinide hayırlısını istiyorum farketmez ama bu ultrason fotolorunu hiç anlamıyorum siz nereye bakıyosunuz mesela tahmin için teşekkürler bu arada🥰