Kızlar 36+2 haftalik hamileyim dün aksamdan beri sol kalçam ve sol bacağım cok ağrıyor gece sol tarafima yatamadim dönemedim otururken kalkarken yürürken yatarken agriyor gecmiyor. Kramp olsa birden vurur sonra hafifler gecerdi ama bu agri geçmiyor cok zorlaniyorum. Doktoruma sordum kalp damara bi gorun damar tıkanıklığı olmasin dedi degilsede istirahatten baska yapacak bisey yok dedi😔 böyle bi agri yasayan oldu mu nasil gecti yada geciyormu? +😔