25.haftamda acil serklaj oldum. Şimdi 27.haftamdayim ,serklaj sonrası doktorum ayağa kalkmamam gerektiğini söyledi çünkü benim rahim acikligim fazla maalesef. Ama serklaj korkulacak birşey değil sadece dikkat etmek ağır işler yapmamak ani hareketlerden uzak durmak ve bol bol dinlenmek gerektiriyo gerçi kişiden kişiye göre değişir. Şimdiden gecmis olsun🙏🏻🙏🏻[silindi]