Asli0611 Gecikmemin 1. Günü dün regl olmam gerekiyordu test yaptım negatif çıktı acaba neden hala sökülmedi kasıklarımdan belime kuyruk sokumuna kadar inen bir ağrı baskı var 🥴
Sinemmmmm58 Asli0611 daha dur bismillah 1 gun gecmis 4 ay olmadigimi biliyorum ben..bu adetimde 20 gun gecti daha 2 gun once kan verdim suphelerim olunca
Nurcanatila6 Asli0611 kız ben 15 gün geciken adete 6 kez test yaptım yine negatif çıktı 😂 ama adet sancısı gibi de sancım vardı sonra lekem geldi dedim herhalde adet oluyorum yine sökülmedi kan verdim iki gün arayla yükselen değerle öğrendim hamilelegimi🤭
Asli0611 Sinemmmmm58 ama benim günüm şaşmaz saatim bile bellidir nerdeyse sabah erken saatte yada akşamüstü
dtbsra6 Asli0611 canım ben de aynı durumdayım 5 gün geciktim, üç gün önce de kan verdim 0.1 olduğunu öğrendim. Kan verdikten bir saat sonra hafif kahverengi lekelenmem oldu şimdi o da bitti. Ben de bekliyorum 🤷🏻♀️